SOM Espluga exigeix que es faci públic el document de l’acord de govern entre CiU i Antoni Vendrell

Demà dissabte 13 de juny a les 13.00 h tindrà lloc l’acte de constitució del nou Ajuntament, obert a tothom

En relació a l’acord de govern entre CiU i Antoni Vendrell, SOM Espluga es posiciona de la següent manera:

  • SOM Espluga assumeix amb responsabilitat el rol d’oposició. Els nostres cinc regidors i regidores faran una acció d’oposició que estarà a l’alçada de les demandes dels votants de SOM Espluga i de les persones que volen canvi.
  • SOM Espluga lamenta que ni David Rovira ni Antoni Vendrell s’hagin posat en contacte amb Jordi Miró abans de fer-se públic l’acord. Des de la nostra formació desitgem que la comunicació sigui més fluida que la mantinguda fins ara.
  • SOM Espluga creu que desbancar del govern a la força més votada no és la millor manera de començar el mandat. Aquesta legislatura demanarà diàleg i no accions com la que avui s’ha fet pública. Esperem que el nou govern sigui capaç d’incentivar allò que durant dotze anys ha mancat a l’Ajuntament de l’Espluga: diàleg constructiu.
  • SOM Espluga exigeix que es faci públic el document de l’acord de govern que han signat avui David Rovira i Antoni Vendrell, perquè l’Espluga pugui saber, abans del ple de constitució del nou Ajuntament, quines són les condicions del pacte que han desbancat del govern a la força més votada.
  • SOM Espluga es posa a la disposició dels seus votants i del proper govern municipal per tirar endavant el major número possible d’iniciatives consensuades i treballar a favor d’accions i projectes que millorin l’Espluga.
  • SOM Espluga convida tothom que vulgui demà a les 13.00 h a la Sala Polivalent de l’Antic Hospital perquè assisteixi a l’acte de constitució del nou Ajuntament de l’Espluga de Francolí.

SOM Espluga
Divendres 12 de juny de 2015